Lieve bezoekers, dit ben ik!

Yes! Ik hoef me niet meer schuil te houden! Eindelijk hoef ik geen anoniempje meer te zijn! Sinds mijn naaste omgeving weet van onze babyplannen, kan ik mezelf ook bekend maken bij jullie!
Ik zal me eens voorstellen! Wel een beetje gek hoor.

Nou jongens, ik ben Charice, 21 jaar en woon samen met vriendlief Henk in Leeuwarden. Mijn vader is geboren in Indonesië, en mijn moeder is fries, wat mij een halfbloedje maakt! Ik woon mijn hele leven al in Friesland, omstreeks Leeuwarden.

c img_20150721_140819

Henk heb ik ontmoet op de tribune bij SC Cambuur, de voetbalvrouwen onder ons kennen het vast wel! Hij is 23 trouwens.
We zijn in december 6,5 jaar samen en erg gelukkig! We waren erg jong toen we elkaar ontmoetten maar het is altijd goed geweest en we houden ontzettend veel van elkaar! Henk werkt op een hoge school en ik werk als assistent manager in de horeca. Dit heb ik al wel eens verteld.
Henk en ik zijn echte huismussen. We zijn niet echt feestgangers en naar de kroeg gaan op zaterdagavond is niet zo ons ding. Nooit geweest eigenlijk. Wel vinden we het leuk om dagjes we te gaan samen, gezellig op het terras zitten en natuurlijk shoppen! Daar zijn we heel goed in haha.

IMG_20141004_131335

We hebben dit jaar een huis gekocht, waar we nu ongeveer een maand of 3 in wonen.
We hebben het erg naar onze zin, super fijn huis en een hele rustige, kindvriendelijke wijk.
Een tijdje geleden hakten we te knoop door; we willen een kindje!
Eigenlijk zitten we nu midden in het proces van zwanger worden. Dat gaat niet altijd zonder slag of stoot.
Op mijn blog post ik artikeltjes over onze ‘reis’ naar een kindje en onze ervaringen daar mee.

Nou, ik denk dat jullie nu zo’n beetje het belangrijkste wel van ons weten! ik vind het heel fijn dat ik nu meer persoonlijke dingen kan delen en dat jullie een beetje een idee hebben wie er achter de blog schuilt.
Mochten jullie nog vragen hebben of nog iets willen weten, vragen mag altijd!

XX C

Geef een reactie

