Het verhaal van Yolanthe

Iedereen herkend deze foto wel. Social media ontplofte zo’n beetje toen Yolanthe Sneijder- Cabau te gast was bij Humberto’s rtl late night.

141215104311.Yolanthe-Cabau_cropped-78-460-455-2-9.shrink.463x0

Ik heb toevallig de aflevering van rtl late night gezien. Yolanthe was hier te gast om te vertellen over een nieuwe presentatieklus.
Het was me al opgevallen dat ze er anders uit zag als normaal.
De volgende ochtend stonden twitter, facebook, instagram etc vol met ‘yolanthe vol met botox’ ‘yolanthe liet zichzelf van top tot teen verbouwen’ ‘de nieuwe Yolanthe.’
Iedereen was er van overtuigd dat ze iets aan zichzelf had laten doen omdat ze er zo anders uitzag. Maar niets was minder waar..

Een hele tijd later waren Yolanthe en Wesley te zien in het programma ‘Linda’s zomerweek’ waar ze openhartig hun verhaal deden..
Yolanthe had zichzelf niet laten verbouwen, en ze was ook geen botox behandelingen ondergaan. Het bleek dus dat yolanthe tijdens de opnames van late night midden in een hormonen kuur zat. Zij en Wesley probeerden al langere tijd zwanger te worden en toen dat niet wilde lukken zijn ze met hormoonbehandelingen gestart. En dat is natuurlijk niet niks. Dit verklaarde waarom Yolanhe er zo ‘opgezwollen’ uitzag.
Ze had zich van te voren al zorgen gemaakt dat iemand iets aan haar zou zien.

hqdefault

Het was een heel emotioneel gesprek en man, wat heb ik toch een respect voor die vrouw! Ik vond het zo aangrijpend dat ze zo eerlijk vertelde hoe ze zich voelde toen zwanger worden maar niet lukte. ‘Wat ben ik voor vrouw als ik hem niet eens een baby kan geven?’ Heftig, maar zo begrijpbaar. Wat moet het verschrikkelijk zijn geweest dat er zulke nare dingen over je worden gezegd terwijl je met zoiets pijnlijks bezig bent. Linda vroeg zich af waarom ze nooit eerder iets gezegd heeft. Haar antwoord daarop was dat ze het niet nodig vond om overal op te reageren. Zij weten hoe het zit en daar gaat het om. En daarnaast is het natuurlijk iets heel persoonlijks en dat wil je niet met de hele wereld delen.

Wat fijn voor ze dat het uiteindelijk wèl gelukt is. En dat ze nu al bijna hun kindje in hun armen kunnen sluiten.
Ik gun ze het allerbeste.

tc5twri9tjfb

Wat is ze mooi he! Bump goals!

XX C

2 thoughts on “Het verhaal van Yolanthe

  1. Toen ik net zwanger was van Sophia zag mijn hoofd er ook zo opgeblazen uit. Toen ik deze foto’s in de media voorbij zag komen had ik al een klein vermoeden. Het was natuurlijk ontzettend overtrokken van iedereen om er zo op te reageren, geheel onterecht en onnodig kwetsend.

    Like

Geef een reactie

