Plog vrijdag 2 oktober

Vandaag wil ik graag de plog van afgelopen vrijdag met jullie delen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Goedemorgen! Om 10:00 stond ik op en was het tijd om een makeupje op te doen. Ik voel me altijd een stuk fitter als ik mijn makeup gedaan heb. Mijn kaptafel ziet er altijd uit als een slagveld als ik klaar ben haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Eenmaal beneden is het eerste wat ik doe: Knuffelen met James!
Hij is altijd zo blij om ons weer te zien ’s ochtends. Schatje!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
We recentelijk verhuisd, dus het is nog een beetje wennen hier. Maar een paar weken geleden hebben we 1 van de muren in een mooie, warme groene kleur geverfd. Het geeft zo veel sfeer! Dit is mijn favoriete hoekje op dit moment.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tijd om naar het werk te gaan! Ik pak de auto.
Het is best wel fris!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Yes, klaar met werken. Bij thuiskomst eet ik samen met mijn vriend en daarna vind ik het we tijd om eens wat in huis te doen! Oke, ik ben een beetje gepushed door vriendlief. Soms heb ik dat even nodig haha.
Even swifferen en een doekje erover hier en daar.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Laatst kocht ik deze melkopschuimer bij de Hema. Ik heb eens een handmatig gekocht bij de Xenos maar ik vind het niet echt fijn werken, de schuim wordt niet dik genoeg. Deze is elektrisch en werkt echt perfect! Nu kan ik eindelijk lekker latte’s maken! yay!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ik begon met het slikken van foliumzuur!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ik moet nog steeds wennen aan het feit dat het weer zo snel donker wordt ’s avonds.
Ik heb nog even geblogd met een koffietje en daarna zijn we lekker naar bed gegaan. Het was een drukke dag geweest.

Laat me maar weten of jullie zo’n plog leuk vinden om te zien!

XX C

Geef een reactie

