Aankopen doen?

Opeens kom je het overal tegen, zwangerschapstesten, fopspenen, kinderwagens en de schattigste babykleertjes. Heel leuk allemaal, maar is het wel verstandig om al aankopen te doen voor dat je überhaupt zwanger bent?

Het zal wel tussen mijn oren zitten, maar ik kwam het echt overal tegen!
In elke winkel waar ik was zag ik wel iets baby- gerelateerd. Ik heb wel al een aantal zwangerschapstesten in huis gehaald onder het mom van ‘we hebben ze toch nodig’.

Mijn vriend en ik waren laatst in de kringloopwinkel. Doe we wel vaker, even lekker sneupen tussen de oude meuk, Love it!
Niets vermoedend liep ik wat rond toen mijn oog viel op de babyhoek. Zal ik even gaan kijken? Gewoon heel eventjes kijken..
Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Er stond een ledikantje. Ja je raad het al, ik was verliefd.
Het ledikantje zag er als nieuw uit en helemaal naar mijn smaak.
Ik stuurde mij vriend op pad naar een medewerker want ik kon nergens een prijskaartje ontdekken. 25 euro.
Een beetje ongemakkelijk keek ik naar mij vriend, die het ledikantje ook heel erg mooi vond.
‘Moeten we dit nou wel doen, ik ben nog niet eens zwanger’ zei ik tegen hem.
Maar we konden het toch niet laten, voor ik het wist lag hij al in de kofferbak..

Hoewel ik heel blij ben met het ledikantje heb ik wel besloten om niet meer babyspullen aan te schaffen voordat ik zwanger ben. We hebben namelijk ook al een hele mooie tafelstoel gezien die perfect bij onze eethoek past.. Maar hoe meer spullen we al in huis hebben, hoe harder de teleurstelling aankomt als ik straks misschien een negatieve test in mijn handen heb. Daar wil ik ons voor beschermen.

kinderstoel

Dit is de tafelstoel waar we ons oog op hebben laten vallen.
Ik heb helaas geen foto van het ledikantje omdat hij, uit elkaar gehaald, op zolder staat.

Hoe kijken jullie hier tegen aan?

XX C

3 reacties op ‘Aankopen doen?

    • Ja dat lijkt mij ook het beste. Maar dat ledikantje.. Tsja het komt van de kringloop dus het is niet zo dat hij daar eeuwen blijft staan natuurlijk. Ach ik kon me niet inhouden haha. Maar hier blijft het wel bij hoor.

      Like

  1. Ahhh, zo herkenbaar dit. Ik zie ineens ook echt allemaal dingen waar ik voorheen zo voorbij liep. Ook zwangere vrouwen op straat of vrouwen met kinderwagens ed vallen nu ook veel meer op, haha.
    Ik heb nog niets gekocht, behalve een boek over zwangerschap dan… Die stoel zou ook uitstekend bij ons in het interieur passen, echt tof issie!

    Like

Plaats een reactie