Welkom!

Hoi! welkom op mijn blog ‘Mamasruntheworld’.
In dit eerste blogje wil ik jullie vertellen hoe en wat ik hier precies ga doen.

Ik ben deze blog gestart met een bijzondere reden. Ik wil hier namelijk hele persoonlijke dingen met jullie delen.
Wel wil ik graag nog heel even anoniem blijven.

De meeste van jullie kennen vast wel een van de vele mommyblogs die er te vinden zijn. Misschien zijn jullie wel trouwe volgers!
Nu mijn vriend en ik ook hebben besloten om ook voor een kindje ‘te gaan’ merk ik dat ik de behoefte heb om dit met iemand te delen.
Ik wil niet te hard van stapel lopen, ik ben nog niet zwanger, we zijn het nog maar net aan het proberen! Dus we hebben onze babyplannen nog aan niemand verteld. En toch heb ik heel erg de behoefte om het met iemand te delen, naast mijn vriend natuurlijk. En waar kan dit nou beter als hier, op mijn persoonlijke blog! Ik kan me voorstellen dat je het een beetje vreemd vind om niet te weten wie nou het gezicht is achter deze blog. Dat vind ik zelf ook, haha. Maar ik hoop natuurlijk dat we snel zwanger mogen worden en dat dan de hele wereld het mag weten.

Ik ga jullie hier op de hoogte houden van het ‘proces’. Hoevaak ik zal posten durf ik niet te zeggen. Het zal niet dagelijks zijn, maar ik hoop wel wekelijks! Ik pin me er niet op vast, en zie wel hoe het loopt.
Spannend vind ik het in ieder geval wel!

XX C

Geef een reactie

